דאנק

מסכמים מחזור – מחזור 11

מאת: אילון סלוס

סקוטי ווילבקין ניצחון של איש אחד (צילום: דני מרון, מנהלת הליגה)

מחזור אש

שתי משחקים עם הארכות, שחקן שמנצח את האקסית, זרים ששיחקו בקבוצה אחת בעונה שעברה חוזרים לנצח בקבוצה אחרת. בקיצור כמו שאמר המשורר: I Love This Game.

מומלץ למכבי ת"א להגיע כל שבוע עם סגל משני כדי לתת טעם ועניין לליגה ודקות לצעירים, בלאו הכי הכל נקבע אי שם במאי, ועל הדרך לקדם צעירים.

זו בבית וזו בחוץ

הפועל ירושלים מנצחת בבית את הפועל אילת ושומרת על מאזן מושלם בבית. ירושלים מובילה את הליגה במשחקי הבית עם מאזן 0-5 כשהיא קולעת בממוצע 91.8 וסופגת 71.4. בנוסף אליה רק מכבי ת"א והפועל חולון עם מאזן ביתי מושלם.

מנגד, הפועל אילת טרם ניצחה העונה בחוץ וסוגרת את טבלת משחקי החוץ עם מאזן 5-0, כשהיא קולעת רק 78 וסופגת 90.8. הפועל ב"ש מנצחת לראשונה העונה בחוץ ומותירה את מכבי אשדוד כקבוצה הנוספת שטרם ניצחה העונה בחוץ.

 

כיסאות מוסיקליים

כידוע על פי מחקר של שנים מטעם דאנק, הזרים הטובים הם אלה שכבר שיחקו בליגת העל ואלה משחקים כיסאות מוסיקליים ועוברים מקבוצה לקבוצה. המחזור הזה שייך להם: טוני גפני ששיחק בגלבוע/גליל, ירושלים והפועל ת"א, הוביל את נהריה לניצחון גדול אחרי 3 הארכות, עם דאבל-דאבל של 22 נק' ו-12 ריב' בדרך למדד 33 כשעזר כנגדו היה ג'רל מקניל עם 22 נק' ששיחק בהפועל ת"א, מנגד בראשל"צ בלט ג'ורדן סויינג ששיחק בבאר שבע בעונה שעברה ומסיים עם 35 נק', 7 ריב' ומדד 43.

דאשון באטלר ששיחק בהפועל ירושלים, מוביל את הפועל ב"ש לניצחון חוץ ראשון העונה עם שלשת ניצחון, 25 נק , 9 ריב' ו-5 אס'.

גרגורי וארגס שחוזר לחיפה מוביל אותה לניצחון על חולון עם דאבל דאבל של 15 נק ו-14 אס'.

 

הנבחרים

שחקן המחזור: סקוטי ווילבקין (מכבי ת"א)

חמישיית המחזור: סקוטי ווילבקין (מכבי ת"א), תמיר בלאט (הפועל ירושלים), דאשון באטלר (הפועל ב"ש), טוני גפני (עירוני נהריה), ג'ף ויטי (נס ציונה)