דאנק

כבר לא חסין

צוות אימון חולון 2016

צוות אימון חולון 2016

מספר אוהדים חולונים ששוחחתי איתם טרום המשחק, אמרו שהם לא יבכו אם חולון תפסיד שוב, רק ע"מ שעבודתו של המאמן אלעד חסין תיפסק. האמת, אפשר להבין את התסכול העצום שלהם. חולוניה הגיעה למשחק עם שני ניצחונות בלבד (אחד מהם הוא בזכות הרבה מזל נגד הרצליה), ומנגד הפסדים למספר קבוצות שהיא אמורה לנצח (כולל רמתגן/גבעתיים מהלאומית).

בנוסף, חולון אחרונה בהרבה מאוד מדדים בליגה, ואתמול היא קלעה 61 נק' בלבד.

לא ברור כיצד חסין בנה קבוצה עם גבוה לא גבוה (סמית'), ללא קלעי מבחוץ ועם שחקן יוצר אחד בלבד (קלייבורן). בתחילת העונה, דיאנטה גארט שמשחק באשדוד היה על סף סיכום בחולון, שבסופו של דבר בחרה ברייט. נעשה כאן ויתור על רכז התקפי, למען רכז הגנתי. בדיעבד, ולמעשה מאז ומעולם, הרכזים שמצליחים בליגה שלנו הם אלו שמייצרים נק' ותוקפים את הסל. רייט הוא לא שחקן כזה.

אז אומנם הפתעת העונה מנהריה השיגה אתמול עוד ניצחון בדרך לצמרת, אבל הסיפור הוא כמובן הפועל חולון שנראית כמו אוסף שחקנים שלא בנוי טוב ולא מספיק טוב. ללאספק, חולון וקריתגת הן שתי הקבוצות החלשות בליגה.

נקדים ונאמר שהנהלת חולון מתכננת שינויים בסגל השחקנים. הרכז כריס רייט שוחרר היום באופן רשמי, והבא בתור הוא הסנטר ג'רמיס סמית'. לא מן הנמנע שגם מייקל מוזר ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה בקרוב. באשר למאמן ? אין לדעת.

המשחק נפתח עם שתי עבירות מהירות (כבר לאחר 20 שניות) של האוול, הזר הכי טוב של נהריה העונה. חולון לא השכילה לנצל זאת והאוול שיחק עד סוף המשחק. קמרון קלארק בלט מאוד ברבע הראשון, בעיקר בגלל ההגנה החלשה של מוזר. מנגד, מוזר דווקא היה האיש של חולון בפתיחה עם 6 נק'.

ברנדווין דייק מבחוץ ונהריה סיימה עם יתרון צנוע 17-16 בסוף הרבע הראשון.

אחד מהנתונים הכי מדהימים היה אחוז העונשין של חולון. 15 קליעות מוצלחות מתוך 37 ניסיונות. עלוב. שימו לב מנגד לנתון של נהריה: 25 מ-28.

למי שמגיע צל"ש גדול צריך לתת, וזה כמובן לוויל קלייבורן ששיתק לחלוטין את מייקל אומה. בהיעדרו של ניב ברקוביץ', זה אמור היה להוות מפתח לניצחון, אבל חולון קבוצה מאוד חלשה התקפית.

הרבע השני המשיך להיות צמוד, אבל נראה היה שנהריה שולטת בקצב וחולון מנסה להיצמד. הרבע השני הסתיים ב-34-33 לנהריה.

בתחילת הרבע השלישי, חולון פשוט איבדה את זה בהתקפה וגם כשהגיעה לקו, סמית' שמריז וקלייבורן לא השכילו לנצל זאת. מנגד קלארק נכנס לזון, והעלה את נהריה כבר לפלוס 9. בתום הרבע, שריקות בוז צורמות של הקהל המקומי לקבוצתו שירדה בפיגור 7.

על הרבע האחרון מיותר להרחיב. הניצחון של נהריה לא היה מוטל בספק, ואומנם חולון הצליחה להוריד למינוס 4 כ-2 דק' לסוף, אבל הכל היה אשליה אופטית אחת גדולה.

לחולון: מוזר 14, קלייבורן 13 ורוזפלט 11

לנהריה: קלארק 24, ברנדווין 13, פישר 10