דאנק

הכוכבים של דאנק – מחזור 5

השבוע בכוכבים של דאנק: יותם הלפרין בדרך הנכונה לכבוש את פסגת הכוכב של דאנק, שני בוגרי המועדון המפואר גלבוע/מעיינות בכוכבים הצעירים של דאנק , ובגזרת הזרים שלוש שמות חדשים ומעניינים. וכמובן איך אפשר בלי מילה טובה…

הכוכב הישראלי של דאנק:

יותם מקבל אהבה. צילום: לירון מולדובן.

יותם מקבל אהבה. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה.

***** יותם הלפרין (הפועל ירושלים) אחרי מחצית ראשונה עגומה, הגיע לחצי השני הלפרין מלא נחישות, ביטחון, יכולת קבלת החלטות והוביל את ירושלים לריצה 0-7 ששינתה את המשחק. מסיים עם 23 נק', 6/6 מהעונשין ו-4 אסיסטים בדרך למדד 24.

**** יוגב אוחיון (מכבי ת"א) – אחרי שיובש על הספסל ביורוליג חוזר אוחיון להנהיג את הקבוצה בליגה. מסיים משחק טוב עם 17 נק', 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ומדד 25.

*** ליאור ליפשיץ (אשדוד) – מסיים משחק טוב עם 17 נק' ומוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים בדרך למדד שיא  קריירה של 30.

ונציין גם את: לימונד (הפועל ת"א), דרור חג'ג' (ראשל"צ), אבי בן שימול (הרצליה)

מצטבר: 1. יותם הלפרין (ירושלים) עם 8 כוכבים.

הכוכב הישראלי הצעיר של דאנק:

***** עוז בלייזר (הרצליה) – שוב משחק טוב של תגלית העונה בפוטנציה. 16 נק' באחוזים טובים (כולל 2 שלשות), 2 ריבאונדים וסחט 3 עבירות, ומדד 11.

**** חואקין שוכמן (גלילבוע) – נקודת האור היחידה בגלילבוע. קיבל 25 דקות, קלע 4 נק' אבל בעיקר נוכחות מרשימה עם הרבה ביטחון והגנה מצויינת.

מצטבר: 1. עוז בלייזר (הרצליה) עם 10 כוכבים שון דאוסן (ראשל"צ) עם 9 כוכבים.

הכוכב הזר של דאנק:

***** מיטשל וואט (נס ציונה) – ממשיך את היכולת הטובה שלו, מתגלה כאי של יציבות ומתבל בהטבעות מרשימות בכל שבוע. מסיים עם דאבל-דאבל: 17 נק' (6/7 מהשדה), 10 ריבאונדים ומדד 29.

**** ג'וש דאנקן (הפועל ירושלים) – מסיים משחק מצויין ומוביל את ירושלים לניצחון חשוב עם 23 נק' , 9 ריבאונדים ו-3 הטבעות ומדד 29.

*** אייק אפוואיבו (מכבי חיפה) – הסנטר הניגרי שמתפתח לשחקן מפלצתי עם נוכחות מרשימה בצבע. מסיים עם 17 נק', 9 ריבאונדים, סחט 6 עבירות ומדד 28.

ונציין גם את: דיוייס ואוקויה (נתניה), ג'יימס (מכבי ת"א), טזמין מיצ'ל (ראשל"צ), סמית' (חיפה), באוורס (חולון), האניקאט (נס ציונה), דופרי (ירושלים), איבי (הרצליה).

מצטבר: 1. קרלון בראון עם 9 כוכבים.

מילה טובה

לגוני יזרעאלי מחולון היחיד בליגה שעדיין לא החטיא מקו העונשין השנה. יזרעאלי עם 14/14 מקו העונשין (אחרי שבמחזור הנוכחי החטיאו לראשונה העונה: כריס וורן מהרצליה ומישל וואט מנס ציונה).